wtorek, 14 stycznia 2014

Węgiel, sepia i ciasto cynamonowe

Węgiel i sepia to dwa bardzo fajne narzędzia do rysowania. Często zapomniane i  rzadko używane przez dzieci. Nie wiem dlaczego, bo dają dużo więcej możliwości niż ołówek czy zwykła kredka. Wielość efektów jakie można otrzymać rysując nimi powoduje, że prace nabierają charakteru i szlachetności. Wprowadziłam te narzędzia na moje zajęcia, sama nie będąc pewną rezultatów. Wiem, że Brunio tylko raz  miał węgiel w ręce, a sepii nigdy.
On i kilku chłopców zrobili prace niezwykłe , bez kompleksów i nieśmiałości. Czyli tak, jak potrafią tylko dzieci.






Dzisiaj na deser bardzo dobre i równie proste ciasto jabłkowo-cynamonowe z orzechami. Przepis wpadł mi w ręce zupełnie przypadkowo. Robię je teraz często, bo kojarzy mi się z tą porą roku. Do zimy nie pasują mi serniki na zimno, ani ciasta z letnimi owocami. A to ciasto jest świetne i dzięki cynamonowi rozgrzewające.




Zjadły je prawie wszystkie moje dzieci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz