poniedziałek, 30 grudnia 2013

Gwiazda i pierogi

Przed świętami robiliśmy z Bruniem świąteczną gwiazdę z papieru. Gwiazda ma wygląd niezwykle spektakularny, ale nakład sił był też niemały. Dużo wycinania i klejenia. Małym dzieciom niezbędna jest tu pomoc rodziców. Dokładnej instrukcji nie przepisuję, ale podaję link strony, na której jest filmik instruktażowy : handimania.com  Moja ulubiona strona z pomysłami plastycznymi.
Widziałam, że Brunio efektem końcowym był zachwycony, podobnie jak moi uczniowie. To świetny pomysł na rodzinną zabawę plastyczną.




Gwiazda zawisła w pokoju Brunia, będąc świetną dekoracją świąteczną.

Przepis na pyszne pierogi z kapustą nie jest chyba spóźniony, bo może być to potrawa nie tylko na wigilię, ale też na Sylwestra. Ja uważam, że najlepsze na świecie robiła moja babcia Jadzia, ale pierogi mojej mamy są też pyszne, bo z babcinego przepisu. Przyznaję, że tym razem jestem tylko pomocną podkuchenną.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz