poniedziałek, 8 lipca 2013

Kreda i krab

Ponieważ jest lato i są wakacje, Brunio dużo czasu spędza na dworze. Basen, zjeżdżalnia, namiot i tzw zabawy ogródkowe. Nie można też zapomnieć o rysowaniu kredą. Wystarczy byle kawałek betonu, by dziecku zagospodarować czas na powietrzu. Gdy kupiłam cały zestaw nowej kredy w kilku kolorach, wiedziałam, że Brunio będzie skakał ze szczęścia. W ciągu kilkunastu minut, z błyskiem w oku zapełnił kawałek betonu swoimi rysunkami.





Powstał spiderman, słoneczko, samolot i coś co przypominało postać z kreskówek, ale do końca nie wiedziałam co to? Temat nieważny, ważne rysowanie!
U znajomych widziałam też kredę trójwymiarową. Bardzo fajny pomysł. Ma intensywniejsze kolory niż normalna i rzeczywiście rysunek w specjalnych okularach jest trójwymiarowy.

Do jedzenia zrobiłam sałatkę fajną na lato, z paluszkami krabowymi, ananasem i żółtym serem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz