czwartek, 8 maja 2014

Mozaika i kasza

Mam do opracowania duży projekt plastyczny dla dzieci. Nie ukrywam, że większość prac testuję na Bruniu. Nie zawsze pała do nich miłością i z entuzjazmem chce próbować. Ale ta praca sprawiała mu dużą przyjemność. Mozaika w stylu greckim z granitowych, kolorowanych kamyków okazała się strzałem w dziesiątkę. Narysowałam Bruniowi na grubej tekturze kontur delfina, który musiał wykleić kamykami. Zajęło mu to niecałą godzinę, co jest czasem ekspresowym dla takiej żmudnej roboty. Poza tym widziałam, że Brunio naprawdę dobrze się bawi. A to chyba najważniejsze!
Sekretem tej pracy jest dobry klej.


 Ja do towarzystwa wykleiłam Bruniowi jeszcze żółwia.



Czasami zupełnie przypadkowo natknę się w internecie na bardzo fajne danie. Tak było i tym razem. Jestem fanką ryżowego risotto, a znalazłam jego ciekawą wersję z kaszą pęczak. Chyba także zdrowszą.
Kasza, grzyby, kurczak i niezwykłe doznania smakowe. Smakowało prawie wszystkim w rodzinie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz